آخرین عناوین

سه شنبه 27 فروردين 1398-19:50 کد خبر:66863

با کسب نظر اعضا محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفت:

اهدای هزینه های برگزاری مراسم "روز استاد" به خانواده های سیل زده

هزینه های برگزاری مراسم جشن "روز استاد" دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خانواده های آسیب دیده ناشی از سیل در استان مازندران اهدا می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، روابط عمومی این دانشگاه در خبری اعلام کرد: روز ۱۲ اردیبهشت ماه به نام روز معلم و استاد نامگذاری شده و هر ساله به رسم بزرگداشت مقام اعضای هیات علمی و تجلیل از زحمات و تلاشهای آنان در حوزه آموزش دانشجویان و ترویج علم و دانش، مراسمی با حضور اعضای هیات علمی برگزار و از آنان تجلیل می شود.

روابط عمومی دانشگاه در ادامه اضافه کرد: با توجه به بروز حادثه سیل در استان مازندران در آخرین روزهای سال ۹۷ و ایام تعطیلات نوروز ۹۸ ، که موجب خسارت مالی در تعدادی از شهرهای استان شد و طی برگزاری جلسات هم اندیشی با تائید سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و کسب نظر موافق اعضا محترم هیات علمی این دانشگاه هزینه های برگزاری مراسم بزرگداشت روز استاد، به تامین بخشی از خسارت سیل زدگان مازندران اختصاص می یابد.

در همین راستا ،کمیته ای متشکل از نمایندگان حوزه های آموزشی ،توسعه منابع ،روابط عمومی و روسای دانشکده ها و نمایندگان اعضا هیات علمی دانشگاه تشکیل و ضمن هماهنگی با فرمانداری شهرهای آسیب دیده و نهادهای ذیربط، مناطق و خانوارهای آسیب دیده و نوع لوازم مورد نیاز شناسایی شد.

به همین منظور و در ادامه این تصمیم در نظر است لوازم خانگی اعم از یخچال، اجاق گاز و... از محل اعتبارات برگزاری مراسم تجلیل از استاد در مرحله اول کمک های اهدایی به دست حادثه دیدگان سیل برسد.

بر این اساس کاروان حامل کمک های اهدایی دانشگاه همزمان با نشست اعضا هیات علمی به مناسبت روز استاد ، در روز پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه به مناطق سیل زده در استان مازندران ارسال و در بین خانواده های آسیب دیده توزیع می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :